torsdag 6 december 2012

Hjärtklappning

Förr i världen hade jag värkmedicin som jag tyckte fungerade ok. Den togs bort. Det var en kombinationstablett med tre verksamma (värksamma?) substanser i så för att få samma effekt har jag kombinerat dessa tre. Det har fungerat ok. Nu har en av dessa tagits bort så jag har fått ersätta den med en ny medicin. Det fungerar sådär. Den ger mig numera hjärtklappning och andra märkliga sensationer som jag inte alls är intresserad av. Jag tror att det beror på att jag inte är van vid den. Eller så kan det bero på att jag har behövt ta denna kombination två gånger sedan inatt. Min plan idag var att dels sticka till biblioteket och göra en snöängel. Dessa skulle dock inte kombineras, jag tror inte att biblioteket uppskattar vuxna människor som lägger sig i snön och viftar lite. De kanske skulle ringa efter någon och det skulle troligtvis inte vara någon som förstår skönheten i vuxna snöänglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar