tisdag 20 mars 2012

Förvirring och värk

Jag känner mig förvirrad och jag vet inte vad jag skall göra med saker och ting.
Jag vet inte vad som är bäst för mig, jag vet inte vad jag orkar, kan, vill och behöver!

Detta är tredje veckan på min arbetspraktik i en second hand affär. Jag trivs jättebra, jag tycker det är roligt och jag jobbar med en tjej som jag kommer jättebra överens med, vi verkar vara ganska lika.

Om tre månader är det dags för min årsdag för mastektomin. Jag kan inte fatta att det har gått så lång tid som tre år. Och ändå! Ändå ser jag mig själv i spegeln och blir nästan chockad för ibland hänger jag inte med och då tror jag att skall hänga två bröst där.

Nu börjar snart katten att trampa på tangentbordet. Fast det kanske inte blir så stor skillnad från när jag skriver när jag är förvirrad av mina piller.
Det är på gång känner jag och jag kämpar för att detta inlägget skall kunna läsas.

Nattinatti
Jag ber om lugn och mod till att göra vad som är rätt. Fast vad är rätt? Vad är rätt för Gud och vad är rätt för mig, vad är rätt för andra inblandade?

Förvirring...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar