torsdag 21 november 2013

Hemma igen!

Nu har jag försökt i flera dagar att skriva på bloggen. Men jag lyckades inte bemästra telefon och inloggningar hit och dit för att klara det och väl hemma så hoppar katten upp för att få uppmärksamhet och råkar hela tiden komma åt avstängningsknappen. Han ligger här bredvid så får se hur länge jag lyckas skriva här innan han blir uttråkad!

Operationen gick bra! Jag mår jättebra. Ofattbart bra faktiskt. Jag var inte heller speciellt nervös. Jag har ont men det funkar med smärtstillande. Jag är så oändligt tacksam.

Jag ser att det är sent och jag känner det. Jag får plita ner min berättelse imorgon istället. Förhoppningsvis utan en distraherande katt vid sidan om. :-)

1 kommentar:

  1. Ville bara säga välkommen hem! hoppas du snart mår bra och avslutar detta kapitel galant.

    SvaraRadera