torsdag 12 september 2013

Benen full av spring

Idag har jag invigt min nya träningsutstyrsel med en "löprunda" Runda var det men inte så mycket löp! Jag tog det väldigt lugnt, det var mer gång än spring men det var väl planerat för att det skulle fortsätta att vara roligt. Det kändes tungt i kroppen men det kändes samtidigt bra! Inte konstigt om det känns tungt förresten, hur många år sedan var det jag var ute och sprang!? Ärligt talat var jag mer svettig igår i provhytten än idag i spåret. Men det var roligare idag i spåret än igår i provhytten. :-)
Jag är väldigt trött i kroppen, den känns lite obekväm och gör ont. Men det är ju inte konstigt så ovan den är vid spring. Jag är nöjd och glad och tycker att jag var jätteduktig. Och jag hoppas att benen fortsätter att vara fulla av spring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar