onsdag 15 maj 2013

Uppdateringar?

Det har varit dåligt med uppdateringar på sistone. Jag fokuserar på att försöka återhämta mig och läka kroppen. Hjärnan vill mer än vad resten av kroppen orkar. Så har det varit i ganska många år så jag tycker att jag borde ha lärt mig vid det här laget. Men det har jag alltså inte, jag fullkomligt avskyr att vara stilla så jag gör hela tiden mer än vad jag orkar. Nästan hela tiden. Häromdagen tog jag en tupplur, hurra för mig. Det är inte så att jag får kämpa för att hålla mig igång. Tvärtom får jag jobba mot att inte vara så aktiv så jag kan läka. Men det är svårt. Och när hela kroppen är trött påverkas givetvis hjärnan också och jag har svårt att hålla ordning på saker. Minnet är uruselt och även om jag orkar sätta mig vid datorn så funkar oftast inte hjärnan tillräckligt för att skriva ett fungerande inlägg. Idag har jag gjort för mycket och det kommer jag att känna av i flera dagar. Jag har funderat på om jag skall lägga ner bloggen. Den uppdateras inte speciellt ofta och jag vet inte om jag är speciellt intressant att läsa de få inläggen jag gör. En glad nyhet är att jag skall till Vidarkliniken igen. Jag åker på måndag och har ynnesten att få tillbringa tre veckor där. Jag kanske kommer hem pånyttfödd och kan återuppliva bloggen. Vi får väl se.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra vistelse där och får ny energi!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack så mycket. Du är så himla rar.
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna fortsätta läsa!!!!!

    SvaraRadera