tisdag 31 juli 2012

Säng, säng, säng

Sova, sova, sova.

Jag har äntligen fått min nya säng! Egentligen skulle jag inte fått den förrän nästa onsdag men den var till min stora lycka färdig tidigare. Jag fick den imorse innan jag skulle till jobbet och det var nära att jag inte kom iväg. De nya lakanen har blivit tvättade och manglade och sängen är helt renbäddad. Mina små älsklingar är också glada för sängen. Effie har legat i den hela dagen! Hon låg där när jag gick och fortfarande när jag kom hem. Så fort sängen var bäddad hoppade hon upp igen och hon ligger där fortfarande. Fast lite får hon maka på sig för min skull. Vi lär dock få plats alla tre.

Min nya säng, jag är så himla glad!!!
Nattinatt. :-)

3 kommentarer:

  1. Så härligt att du har fått din nya säng! Hoppas den gör gott för både dig och missarna, hihi. Inte dumt när man får plats utan att trängas också. Vet av egen erfarenhet :o)
    Vem vet, kanske den oxå hjälper din rygg att må bättre - jag hoppas det!
    Jag har en OK säng i sommarstugan men när jag kommer hem till min bredare säng med helt annan madrass, så jublar kroppen - och katten, hihi. (Har tyvärr bara en kvar sedan slutet av februari.)
    Jag blir så glad att du lagar god mat åt dig! Det är du verkligen värd - och hör sedan! :o)
    Nu säger jag godnatt och hoppas att du sussar skönt med gänget i din nya säng. Natti-kramar, Aina

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade din blogg av en slump och blev så gripen av ditt inlägg "Ensam". Har själv en lite dysfunktionell familj och saknar det där stödet, särskilt nu när jag är sjuk.
    Ville bara tala om att jag gillar din blogg och kommer att fortsätta läsa om din vardag! :-)
    Allt gott!

    SvaraRadera
  3. Eva - Jag blir glad av dina rader. Ja, inte dina första tre rader - de blir jag ledsen av och jag önskar verkligen att du finner stöd du behöver, för det behöver man!
    Kram

    SvaraRadera