lördag 28 juli 2012

Dagens lunch

...blev lite ynklig.
En smarrig glass på vägen hem och sedan pannkakor, grädde och färska jordgubbar. Det låter som om det hade varit mer passande som efterrätt istället!

Vissa trötta dagar blir såhär. Det jag behöver är att planera och se till att jag har matvaror hemma vilket inte funkar så bra eftersom jag har så liten frys. Jag skall putta på hyresvärden lite till om det.

I dag ringde Sängjätten till mig och frågade om jag ville ha sängen tidigare. JAAAAAA!!!
JÄTTEGÄRNA!
Så, jag får alltså sängen 8 dagar innan jag egentligen skulle fått den och det är jag väldigt glad över. Min kropp gillar inte att sova på en mjuk madrass i så många nätter. Jag ser såå fram emot det, det skall bli så ljuvligt att kunna lägga mig i en riktigt bra, skön och go säng!

Några garderober kommer också så nu börjar jag få lite mer ordning här hemma. Fast det är en hel del kvar. Men jag är säker på att det kommer att bli så bra!

MITT hem.
Mitt HEM.
MITT HEM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar