tisdag 10 juli 2012

Knölkontroll imorgon

Imorgon är det dags för undersökningen av knölen. Som mina tankar och känslor har pendlat. Från att jag knappt reagerade när han påtalade knölen till stor rädsla fram till ett mellanting. Jag känner rädsla men jag kan inte se att det skulle vara något annat än ärrvävnad. Det måste vara det. Jag är ju på väg mot ett friskare och starkare jag och den vägen vill jag fortsätta på. Det har varit många avstickare och vägen har inte varit så stabil tidigare men nu är den mer solid. Just nu finns det inget annat än att jag skall fortsätta vara frisk.

1 kommentar:

  1. läse din blogg då och då , hoppas att knölen har inte med cancer och göra.
    har haft själv bröstcancer , op 2009 Dec, och cellgiftbehandling och strållning under 2010.
    Skickar många styrkekramar till dig.
    Natalie
    natalie@hotmail.com

    SvaraRadera