söndag 28 februari 2010

Trött och sliten

Idag har det känts som att jag både var onykter och bakfull samt att jag hade träningsvärk och influensa samtidigt plus att någon hade hoppat på mina fötter och sedan eldat lite på dem.

Inte den bästa dagen alltså. Det var alldeles för mycket igår och det kommer att ta flera dagar för mig att återhämta mig. Jag orkade inte ens gå ut idag fast jag hade behövt det. Jag tog en tupplur på sådär en dryga 2 timmar av pannkakevariant, det var länge sedan sist!

Jag undrar vad som kommer av vad. Vilken värk är från den gamla arbetsskadan, vilken kommer ifrån operationen och snedbelastningen av att ha endast ett tungt bröst. Vad är biverkningar från Taxoteren och vad kommer ifrån Tamoxifenen?

Hur det än är hade jag velat byta ut stora delar av denna kropp, tänk så bra det hade varit! Jag är vid hyfsat gott mod ändå som tur är!

2 kommentarer:

  1. Jag ser ett tydligt mönster, du gör jääättemycket en dag och sen blir du helt slut flera dagar. Snälla, ta det försiktigt!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Goa Lotta!
    Ja, jag vet att det är så...Idag var första dagen jag var mig själv igen. Det tar så lång tid för mig att återhämta mig. Och ändå var jag på väg att börja storstäda här hemma men jag struntade i det...men det är svårt!
    kram

    SvaraRadera