torsdag 25 februari 2010

Nattinatt

Egentligen borde jag inte skriva nu för jag är väldigt påverkad av min sömntablett, jag skall lägga mig istället men jag kom plötsligt på en massa saker jag skulle göra. Och så hittade jag några papper som varit borta. Bara för att testa hur bra detdär hemligheten var så visualiserade jag att jag hade hittat dem, vet inte hur länge de varit borta. Idag hittade jag dem! De låg bland sambons biltidningar och då var det inte konstigt att de försvann för där är det lätt att komma bort!

Jag bestämde mig för att jag skulle vara glad idag och det tycker jag att jag har varit. Jag gjorde inget schema för dagen som jag borde ha gjort dock. Jag har inte alls varit ute, jag har grejat så mycket idag. Synd för jag hade velat komma ut en sväng. Det är så skönt att känna vinden mot kinderna, att verkligen känna att man lever. Jag bestämde mig för att jag inte skulle ha så ont idag och det har faktiskt varit hyfsat, inte den värsta smärtan trots att jag suttit vid skrivbordet och jobbat en del - härligt!

En bra dag! Och bättre dagar lär komma, eller hur!
Jag känner mig lite vinglig både i kroppen och i hjärnan när jag har tagit dessa tabletter så ni får ursäkta om jag låter lite...nja,lullig är rätta ordet för det är så jag känner mig!

Men NU skall jag stänga av datorn, hoppa i pyjamasen som består av nattmössa och matchande gosesockar. Jag har en hel ritual omkring dem. Innan jag stänger av värmen sätter jag mössa och strumpor på elementet. Sedan fixar jag på toa, när jag kommer tillbaka smörjer jag in och masserar fötterna och tar sedan på mössa och strumpor. Sedan kan det ta allt från några minuter till några timmar men både mössa och strumpor är alltid av när jag vaknar.

Nattinatti vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar