lördag 6 februari 2010

Himma igen!

Nu är jag hemma igen. Det har varit en överväldigande vecka fylld med aktiviteter och prat. Jag är fruktansvärt trött samtidigt som jag har fått energi - märklig kombination va? :-)

Jag hade tänkt att jag skulle anteckna under tiden men det fanns varken tid eller ork till det. Jag var så trött på kvällarna att jag inte ens orkade tänka. Men oj, det har varit bra. Det var så härligt att få lov att vara 5 dagar mitt i skogen, mitt i tystnaden, mitt i snön. Ljuvligt

7 kommentarer:

  1. Har saknat dig! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem efter en välbehövlig paus :)
    Elin

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! Kram/Malin

    SvaraRadera
  4. Så härligt att du hade det bra, blev det någon pulkåkning??? Kram Misa

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka! Vad skönta att du är fylld av allt som ger kraft och mod att vandra vidare på livets märkliga stig!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt välkomsttagande!

    SvaraRadera
  7. Så gott att vara hemma ändå igen eller hur ???

    Nu får du njuta av vinterlandet för snart har vi VÅREN här underbart !

    Kram !

    SvaraRadera