fredag 19 februari 2010

Tider att passa

Under min cytostatikabehandling var jag på sjukan väldigt ofta. Det var saker nästan varje dag den veckan jag kunde röra mig, innan det var dags för nästa. Riktigt så mycket är det inte nu men det börjar bli en hel del att hålla koll på igen. Men skriver jag bara in det i almanackan direkt så funkar det, jag kan däremot inte hålla koll på olika lappar.

Onkologen har ringt mig flera dagar i sträck, igår fick jag även ett brev från dem. Det är tur att jag inte är så lättoroad vad gäller sådant. Denna vecka var lugn med bara ett möte. Nästa vecka rivstartar jag med tre tider på två dagar. På tisdag eftermiddag skall jag träffa en sjukgymnast och på onsdag förmiddag har jag tid med en annan sjukgymnast, vägg i vägg. Jag kanske skall be om att få sova över?

2 kommentarer:

  1. Hej kära du!!

    Hoppas att du har det ok trots allt...!

    Jag har tänkt på dig mycket och jag vill gärna ge dig ett ordentligt svar gällande trädgårdsterapikursen och annat. Det har dock varit lite dåligt med tid men jag vill bara säga att jag inte har glömt bort dig. Jag återkommer inom kort.

    Sköt om dig! Stor varm kram

    //ANKAN

    SvaraRadera
  2. Hej Ankan!

    Ingen fara, var bara rädd om dig! :-)
    Ni har väl fått ert lilla knytte, drygt en vecka gammal. ÅH, herregud så sött!!
    Lyckliga dig som har två barn! Kram till er

    SvaraRadera