tisdag 23 februari 2010

Onkologen och LoA

Igår fick jag via posten en bekräftelse på en tid jag hade på onkologen imorgon. Idag ringde de och avbokade tiden eftersom hon jag skulle till var sjuk. Idag fick jag ännu ett brev från dem med ännu en bekräftelse på tid. Och dessutom blev jag uppringd och fick tiden idag framskjuten 2 timmar. Jag ses ju som frisk nu. Men jag har nästan lika mycket kontakt med onkologen som tidigare. Det är samma ingång men en annan våningsplan vilket är bra för då kan jag separera detta från cytostatikabehandlingen.

Besöket jag hade idag var med en sjukgymnast och det handlade om LoA som börjar i nästa vecka. Hon ville kolla min rörelseförmåga och form , konditions- samt styrkemässigt. Konditionen är det inte mycket bevänt med men styrkemässigt var det lite bättre än vad jag trodde. Rörligheten är bra förutom nacken.

Jag fick ett ungefärligt schema så nu vet jag lite mer. Nästa vecka börjar lugnt med två dagar, samtal på onsdag och sedan stavgång och sedan träff på fredag som jag inte kommer ihåg vad det var. Jag ser väldigt mycket fram emot att börja, jag behöver verkligen komma igång och få upp styrkan i min kropp igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar