tisdag 19 juli 2011

Tutträff

Jag var på tutträff igår med 5 andra bröstcancerdrabbade kvinnor. Härliga kvinnor.
Mycket prat och mycket skratt och mycket intressant!

Det är verkligen otroligt givande att träffa andra som har varit med om samma sak. Eller ja, samma sak blir det ju aldrig men i alla fall. Helvetet man har varit genom går inte att förklara för någon som inte har varit där. Det spelar ingen roll om du har stått bredvid och kanske tom hållit i kräkspannen, du har ingen aning. Och då var ändå kräkandet det absolut minsta problemet!

Och jag fick se min första tuttmage IRL. Wow, vilket bröst...eller skall jag säga vilken mage! Otroligt fint var det hur som helst och det tog bort en del av mina tvivel. Dock glömde jag att ta en titt på naveln, jag kanske kan få se en bild! :-)

Tack flickor, det var otroligt roligt att träffa er!!

3 kommentarer:

  1. Det var jätteskoj att träffa dig :)

    Vi får ses snart igen!

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Håller med Lisbet, roligt att träffa dej.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Och hur har jag kunnat hålla mig såhär länge för att svara er! Jag hoppas att vi snart kan ses igen!
    Kram, Inger

    SvaraRadera