måndag 25 juli 2011

Blörk

Är det någon som petat i mig lite cytostatika under tiden jag sov?
För jag känner mig rent ut sagt blörk!!

Jag drömde hemskt smetiga och jobbiga drömmar. Smetiga på så sätt att jag hade svårt att ta mig ur sömnen, svårt att vakna. Så är det ibland och det är väldigt, väldigt obehagligt. Själva drömmen var också läskig även om jag inte exakt kommer ihåg vad den innehöll. Jag sov inte bra, jag vet inte hur många gånger jag vaknat inatt.

Jag mår illa. Och när jag tänkte på det kom cytoillamåendet tillbaka och jag var verkligen nära att kasta upp. Så starkt är det betingade illamåendet fortfarande efter nästan 2 år. Det är även jobbigt att skriva om så jag går raskt över till nästa blörk.

Jag känner mig skakig och alldeles matt och trött. Huvudet är liksom inte riktigt med, jag har tröttont i huvud och ögon.

Jag har ätit två knäckebröd men jag vet inte om jag kan få i mig mer mat. Jag vågar inte. Inte heller vågar jag lägga mig för som det känns nu kommer jag inte orka upp igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar