onsdag 27 juli 2011

Kanske imorgon istället?

Dagen började bra. Jag gick ut vid halvnio för att ta en promenad. På vägen hittade jag en massa blåbär som jag mumsade i mig. Vad jag älskar blåbär!

Väl tillbaka efter promenaden kom jag knappt över tröskeln. Jag var helt kallsvettig och mattsvag. Jag orkade knappt prata och lyckades inte förmedla till sambon att jag kanske behövde något att äta. Efter ett tag fick jag i mig någon macka och sedan var jag väck i två timmar.

Jag lyckades hålla mig uppe ett tag, åt lunch och handlade. När vi kom hem igen fick jag lägga mig igen innan middagen.

Huvudvärk, illamående och enorm trötthet. Jag kollar på klockan och funderar på om jag kan gå och lägga mig snart.

Men imorgon blir det väl ändå en frisk och bra dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar