torsdag 20 augusti 2009

Nervös inför imorgon

Usch, nu börjar det närma sig. Egentligen är jag jättetrött och borde lägga mig tidigt men jag vågar inte. Ju tidigare jag lägger mig, desto "snabbare" kommer ju morgondagen...

Märkligt att humöret kan förändras så drastiskt från dag till dag. Bara för några dagar sedan var jag sprudlande glad och hade hur mycket energi och framtidstänkande som helst. Idag är jag bara så trött och ledsen och orolig och jag fattar inte hur jag skall kunna samla ihop mig...

Efter operationen försvann känseln på ett ganska stort område. Igår märkte jag att det kliade under "icke-bröstet" men att jag knappt kände det. Idag är känseln ännu sämre! Det oroar mig. Imorgon skall jag försöka komma ihåg att ringa sköterskan på Bröstmottagningen. Jag har försökt nå henne i säkert mer än en månads tid, först var det semester och sedan har hon varit borta veckovis. Hoppas hon är på plats imorgon!

Idag var vi nere på stranden och fotade. Jag ville ha några fina bilder på håret innan det försvinner så jag fixade till mig och sedan körde vi en fotosession. Jag vågade knappt föna håret av rädsla att det skulle trilla av för mycket, jag är inte helt redo att bli kal än, inte idag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar