måndag 31 augusti 2009

23/8

Åh, fy sjutton! Idag rasslade det till och blörk vad jag mår!
Jag är så trött, jag är så matt och jag är himla yr. Det känns lite som febersnurr men jag har tagit tempen och den är inte förhöjd.
Svamp eller vad det nu är, någon slags beläggning har jag i alla fall fått på tungan och det är vidrigt! Jag är extremt torr i munnen och smaken är väldigt förändrad. Jag klarar knappt av att äta och dricka, tom vatten är svårt att få i mig! Ändå behöver jag springa på toa och kissa mest hela tiden tycker jag! När jag har feber brukar det snurra i hjärnan riktigt ordentligt, när jag blundar får allt liksom fel proportioner och så är det nu trots att jag inte har förhöjd temperatur.
Blörk men försöker stå ut, imorgon är jag kanske bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar