torsdag 20 augusti 2009

14/8

Blodprovsdax.

Sedan packade vi ihop och åkte till stugan i Blekinge. På vägen ut mötte vi några grannar där kvinnan har haft bröstcancer. De tittade förvirrat på mig och frågade om jag inte hade tagit bort ett bröst så jag halade upp lilla kudden och visade dem. Jag får nog börja tänka på vad jag gör. Jag bryr mig inte så mycket men det kanske ser konstigt ut att dra fram det sådär. Nä, äsch, jag bryr mig inte! Och inte granndamen heller för hon drog lite i kläderna och visade sitt bröst och titta så fint det är. Jaa, jag kommer nog att få se många rekonstruerade bröst. Jag kanske blir likadan sedan! Fast det är bra, jag blir glad att se att de blir så fina. Jag har kollat på bilder efter bröstrekonstruktioner och många av dem har faktiskt varit förskräckliga så det är skönt att både se och höra motsatsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar