måndag 31 augusti 2009

29-30/8

Helgen tillbringade vi i sommarstugan. Åh, vad det var underbart att komma ut till natur och lugn och ro. Jag avskyr att bo mitt i storstan och det är så extra tydligt när jag dels inte mår bra och dels får märka skillnaden såhär markant när vi kommer hit.

Det är så lätt att komma ut. Fast jag egentligen inte orkar ut och promenera behöver jag göra det ändå, speciellt de dagarna kanske! Men hemma i stan är det extra jobbigt, jag behöver ta genom en bit där det är mycket folk innan jag kommer till en park.

Här på landet kan jag bara öppna dörren och komma ut! Jag går ut en stund och sätter mig och äter frukost. Sedan blir jag så trött att jag behöver gå in och lägga mig men det är ok.

Så tillbringar jag helgen, äta, sova samt små promenader.

På söndagen släpade vi fram en solsäng och jag låg i skuggan med fårskinnsfäll och filt och det var fullkomligt ljuvligt! Då mådde jag så bra att jag började planera min 40.5 fest i huvudet. Fyrtio och frisk-fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar