lördag 18 augusti 2012

Kissekatt

Dagen efter min renbäddning blev det en upprepning av detsamma. Kombinationen av dusch och renbäddad säng var dock inte en lika stor njutning den kvällen. Anledningen till detta är min lille Magnekatt som det sprutar testosteron om. Han försöker kissa lite här och där för att dra till sig honor. Jag försöker resonera med honom och fast jag har berättat att det inte hjälper så slutar han inte. Effiekatten är inte det minsta intresserad av honom i det avseendet och några andra flickor lär han inte träffa uppe i min lägenhet i alla fall. Han får försöka hålla sig lugn i några veckor till innan han får åka på dejt. Förhoppningsvis är det sista dejten och att den går lika bra som de förra. På lördag fyller lille älsklingen 1 år och bara 3 dagar senare är hans första kull beräknad att födas! Jag har blivit ganska duktig på att avläsa hans kroppsspråk och se när han behöver ta en kisseluring. Det gäller bara att försöka hinna avbryta i tid och att minimera antal platser som passar för markering! Nu skall jag lägga mig i en förhoppningsvis torr säng! Torr åtminstone när jag lägger mig. Tack vare kära Tamoxifen vaknar jag genomsvettig ett antal gånger per natt. Fast någon natt kan väl vara ett uppehåll, låt oss hoppas att det blir denna! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar