onsdag 29 augusti 2012

Dagens lunch

Gårdagens lunch bestod av något snabblagat från Orvars korvar som jag passerade i brådrasket. Det blev dock ingen korv utan en hawaiiburgare som faktiskt var ganska ok! Maten intogs inte bara på stående utan tom gående fot/fötter eftersom jag var på väg till första föreläsningen med MMS (multimodal smärtbehandling).

Dagens lunch bestod av en smarrig majskolv samt sås på rester av kyckling samt svamp, lök och creme fraiche med dijonsenap och grönpeppar. Det hade varit gott med ris till men jag varken orkade eller hann och jag hade några kolvar hemma vilket är anledningen till denna något annorlunda konstellation. Ibland är majskolvarna alldeles för söta vilket nästan blir lite kväljande men denna var riktigt god. Till min glädje har jag två till att festa loss på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar