tisdag 7 augusti 2012

Ännu mer boxning samt tid

Precis när jag skulle stänga av TV:n fick jag se att filmen Million Dollar Baby visas. Den är så himla bra! Och min längtan tillbaka till boxningen blir ännu starkare. I alla fall nu när jag ser början av filmen. Slutet kan jag knappt se för jag storgråter då! Fast jag vill poängtera att boxningsstilen har föga likheter med den boxningen jag utövade. Jag tror inte att det stämmer med många boxare. Hade man inlett en match på det viset hade man nog inte orkat mer än en halv minut innan orken tröt!

För övrigt är det lite synd om mig. Jag har fortfarande ont i halsen och är hes och det är två veckor nu. En mugg varm choklad fick försöka lindra men det gick inte så bra. Kanske skulle provat med glass istället! :-)

Jag skall ha födelsedagskalas på söndag som är den finaste dagen på året. Jag borde börja förbereda lite men jag har svårt att bedöma tidåtgång och behovet. En lista kanske skulle underlätta. Kan man stanna tiden förresten? Siffran börjar bli hög nu och det stämmer inte med mig som person, en 4-5 år kan man väl spola tillbaka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar