onsdag 31 augusti 2011

Medicindrömskrik

Jag vaknade skrikande i morse.
Fast skrikande på det där konstiga drömmande sättet som gör att jag i verkliga livet liksom bara gurglar. Läskigt är det i alla fall.

Jag undrar vilken av mina mediciner som påverkar mina drömmar såhär. En av medicinerna jag äter skulle jag gärna vilja sluta med för det innebär troligtvis att jag skulle kunna sluta ta sömntabletterna. Men på kontrollen på onkologen fick jag veta att just den medicinen jag har är bra mot neuropati. Så om jag sätter ut den kanske mina problem med fötterna blir sämre.

Förr i världen drömde jag aldrig någonsin mardrömmar. Nu är det i stort sett bara mardrömmar som pågår i mitt inre på natten. Förr hade jag också en otroligt bra nattsömn, jag somnade säkert på mindre än en minut. Tänk att jag inte visste hur bra jag hade det! *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar