tisdag 2 augusti 2011

Asocial kväll

Idag fick jag åka in till stan eftersom jag var tvungen att köpa linsvätska.

Döm om min förvåning när jag var kvar i över två timmar och hamnade i flera second hand affärer. Himla märkligt och så olikt mig...eller så.

Givetvis tog det en hel del energi och jag borde ha lagt mig när jag kom tillbaka.
Det gjorde jag inte. Då var det fika och jag behövde vara social.
Efter det försökte jag vila men jag kunde inte.

Så ikväll fick jag tacka nej till årets första upplaga av plump. Istället har jag suttit och målat och grejat. Vad handlar det om? Jag skulle ju vila!

Fast jag är ändå lite stolt över mig för jag är lite inställd på att gå och lägga mig och klockan är inte mer än halv elva. Kanhända är det huvudvärken som talar mer än själva huvudet.

Men vad gör det, bara jag går och lägger mig!
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar