söndag 24 oktober 2010

Lång dag

Inte för att jag gick upp så tidigt men jag har gjort mycket idag. Och inte på det sättet som kan stressa mig så mycket. Jag är ganska trött men inte sådär övertrött som jag blir ibland.

Jag skrev det sista av överklagan, skrev ut och postade det!! Vi fick städat lite här hemma. Egentligen gillar jag verkligen inte att städa på söndagar men det behövdes! Sambon är med i bostadsrättsstyrelsen och hade papper att dela ut. Jag hjälpte honom och fick en motionsrunda bland alla trappor! En promenad togs i en park med vansinnigt vackra träd och färger. På vägen hem handlade vi och sedan bakade vi något chokladigt kladdigt. Japp, jag gillar sådant. Lite för mycket.

Nu har jag suttit och försökt beta av lite mail. Det har tagit lång tid, det är mycket! Ändå var det egentligen bara ett ställe/en organisation som jag har försökt bringa lite reda i och det lyckades jag med. Jag har gjort en beställning till en födelsedag och julkalender. Jag hade tänkt hinna med några telefonsamtal men det får faktiskt bli en annan dag.

En lång dag fyllt av mycket produktivt.
Det gillar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar