onsdag 27 oktober 2010

Kofitta

Det ordet trodde jag aldrig att jag varken skulle skriva eller ta i min mun.

Det hade jag nog inte gjort heller om det inte hade varit för att någon vrålade det efter mig idag.
Vilket brott jag hade begått? Ja, det undrar jag också. Men för vissa bilister är alla i vägen.

Han vågade inte skrika det direkt, han väntade tills han var sådär 5-10 meter framför mig. Då rullar han ner och vrålar detta ord till mig.

Jag brukar vanligtvis bli vansinnig av sådan oförskämdhet men jag hann inte det idag. För så fort han hade sagt det uppkom en väldigt intressant frågeställning. Hade han stora bekantskaper med dylika för att kunna göra jämförelse och komma fram till att jag var lik. Jag antar att det inte var en vidare komplimang men varför använda en kovagina till ett skällsord, vad har de gjort för ont? Och som sagt, är han väl bekant med dem? Mycket märkligt.

Var han kanske veterinär?

5 kommentarer:

  1. Och tänk, för en tjur är det det härligaste som finns....

    Det finns verkligen många idioter där ute i vår värld.

    Kram

    Viktoria

    SvaraRadera
  2. Fniss, kan inte bli särskild upprörd för sådant, det är ju så skrattretande! Stackars människa som inte äger bättre ord än sådana ;)

    SvaraRadera
  3. "fitta på enakoa"
    brukar jag säga när jag skrivit tokigt på nån dator.
    Att jag tager sådana ord i min mun här i Universitetsstaden Yppsala beror nog på att jag är Programerare från Medelpad och kan ofta inte hitta på nån bättre matematiskt algoritmisk beskriving på vad jag srifit

    SvaraRadera
  4. Vill tillägga att du Mamma MU hade till skillnad från mig en aktiv och välbesökt blogspot.
    PellePadda@icloud.com

    SvaraRadera
  5. https://www.youtube.com/watch?v=i8iEjmc2LTQ
    Jag brukar skrika "Satans Mördare" åt bildrullarna som kör över igelkottarna på E4. blev faktiskt förvånat att jag hamnat först på min Gogglesökning som jag gjorde nyss.
    Kanske jag t.o.m. är värre Gaphals än Olof Palme som var 2:a på listan. Snart skjuter dom väl mig också. efter som jag alltid gått till val med parollen - Skottpengar på alla Bilister, blir det när jag kommer till Makten.

    SvaraRadera