torsdag 28 oktober 2010

Kommer inte ihåg...

En annan hysterisk rolig sak! (Är det någon annan som har samma humor?) ;-)

Jag är medlem på ett utbrändsforum. Jag har precis gått med och har bara läst några få trådar. Dock hann jag notera en ganska intressant sak på flera ställen.

I många av diskussionerna var det några som började berätta något men sedan skrev, nej, jag kommer inte ihåg. Eller åh, jag läste något så bra....men vad/var...nää, jag kommer inte ihåg...

Flera av trådstartarna hade ställt frågor och några av de andra svarade på A men på B kommer jag inte ihåg. Jag känner så väl igen det. Minnesstörningar/koncentrationsstörningar är ju så vanligt i utmattning.

Men i alla fall tyckte jag det var skitroligt.

Om det var intressanta trådar/samtal?
Åh, det kommer jag inte ihåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar