fredag 16 april 2010

Papper, papper, papper

Nu börjar jag bli sådär förvirrad igen. Det flödar över av papper här...igen!
FK är "värst"! Det är papper och blanketter för precis allting! Jag skulle leta fram några gamla papper igår och jag hade en bibba på ca 1½ cm att leta genom. Tur jag ändå är organiserad så jag visste på ett ungefär var den fanns. Just den högen handlar om mina smärtproblem orsakade av mitt arbete. Min arbetsskadeanmälan skall tas upp för prövning nu. Jag skall bara fylla i ännu fler blanketter och skicka in!

De övriga papperna från FK och AF kan jag inte ens läsa. Det är för mycket, jag förstår det inte. Jag får lägga dem åt sidan och be sambon läsa. Vissa papper förstår inte han heller. Varför måste man göra det så krångligt! Jag får inte så mycket papper från mitt arbete längre fast de var å andra sidan de som var enklast att förstå!

FK ringde igår om arbetsskadeanmälan, det var en kvinna jag har pratat med tidigare. Klockan var halvsex när vi lade på men hon var ändå inte stressad. Väldigt trevlig och tålmodig med mina frågor varav vissa säkert upprepades. Jag uppskattar enormt det bra bemötandet och hjälpen jag får av FK, det är väldigt värdefullt. Jag har till min glädje tydligen träffat på en del människor som har kvar både ork och engagemang trots sitt stressande arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar