onsdag 23 september 2009

Mår helt ok idag!

Och jag är glad idag också! Än så länge mår jag helt ok! Trött är jag och jag mår illa när jag väntar för länge mellan att äta men annars är det helt ok och jag är så glad över det att jag nästan börjar gråta.

En liten tupplur tog jag idag. Kissarna undrar lite vad det är med mig och agerar plåster. De är så söta. Den stora kissen tycker inte om rött har vi kommit fram till. Jag sydde en puff i starka färger men den använde hon aldrig. Sambon sade något om att hon inte gärna sitter i röda soffan eller på andra ställen med starka färger. För att testa lade jag i en brun, riktigt mjuk och gosig fleecefilt och nu ligger hon i den jämt! Att katter kunde reagera så starkt på färger!

Men som tur är vill hon vara hos mig även när jag har rött på mig. Som idag, lilla plåstret. När jag sov och när jag satt i soffan och kollade TV och nu när jag bloggar. Jag avskyr vanligtvis att titta för mycket på TV men nu är den en ganska bra vän.

Även idag är jag sugen på att göra fruktjuice. Men jag vågar inte även om jag mår hyfsat. Frukterna får ligga till sig och fresta mig någon dag till.

Verkar jag förvirrad och hoppar bland ämnen? Jaa, det stämmer...och ändå är det egentligen ännu värre. Jag får skärpa mig ordentligt får att försöka göra mig förstådd.

1 kommentar:

  1. Så skönt om du kan slippa ifrån kräkningarna. Tröttheten är lite lättare att finna sig i tycker jag.
    Önskar dig en lugn och bra natt och att du får sova gott.
    Hälsar Ingela i Bollebygd

    SvaraRadera