onsdag 4 april 2012

Glömska

Ibland badar jag bara för att det är skönt. Ibland för att jag har värk och ibland för att jag fryser. Det är inte varje gång jag sitter i karet som jag tvättar håret. Men jag brukar komma ihåg att göra det när jag behöver. Åtminstone har jag gjort det tidigare. Ett varmt och skönt bad inledde dagen idag och jag är len och go efter att ha använt en saltscrub på kroppen. Jag märkte ett obehag i kroppen och fick undersöka vad det var innan jag kom på det.

Fakta: jag fryser och extra mycket om huvudet.
Fakta: jag har håret uppsatt
Fakta: jag har aldrig håret uppsatt när det är nytvättat
Fakta: håret är alltså inte nytvättat
Fakta: jag har glömt att tvätta håret

Hur i hela friden kan man glömma att tvätta håret!?
Och finns det flera saker jag har glömt tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar