måndag 2 april 2012

Ont i huden

När jag är som mest stressad får jag ont i huden. Jag vet att det låter helgalet men det är verkligen bara översta huden och inte muskulärt. Det är inte alltid på samma ställe men det är alltid på armar eller ben och oftast på baksidan. Det brukar dock inte vara på ett så stort område som det är nu. Det gör ont från halva vänster skinka hela vägen inklusive fotsulorna. Det är en smärta som är hemsk, det bränner och svider samtidigt som det känns som om att någon nyper mig och det kommer ilningar som nästan ger mig kramper. Smärtan under fotsulorna är neuropatin jag fick efter Taxotere och inte förrän idag inser jag att det nästan är samma typ av smärta. Det är oerhört plågsamt att ha kläder på och skulle du röra mig skulle jag skrika av smärta. Jag tror tom det skulle göra ont bara att nudda hårsäckarna på huden. Det är svårt att sitta utan att vänster baksida nuddar underlaget. Det är väldigt svårt att gå utan att använda vänster fotsula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar