söndag 8 augusti 2010

Kräftfest och större bil?

På kvällen igår var det kräftskiva här på landet. Vi var 15 personer som stoppade i oss all möjlig god mat, mums. Kvällen till ära hade jag tagit mitt bröst på mig, annars har jag inte haft det många dagar.

Jag märker att jag inte riktigt är van att ha bröstet på mig. Det är kanske som att ha en liten bil och plötsligt köra en större, man vet inte riktigt var man har bilen. Så var det igår, jag visste inte var jag hade mitt bröst. Jo, på ett ungefär visste jag ju det, haha. Men rätt som det var så doppade det sig i ett fat med kräft- och räkrens. Som jag skrattade!

När jag kom in var min äldsta katt väldigt gosigt och väldig intresserad av framsidan på min tröja. Jag kom ganska snabbt på vad det var som hon fascinerades av, det var ju bröstdoppet!!

Även resten av kvällen var otroligt trevlig och otroligt rolig och jag glömde helt bort vad som hade försegått denna dag förra året.

Att skratta tar också energi och som vanligt fick jag dra mig undan lite tidigare än de andra. Men jag var väldigt glad efter en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar