måndag 19 oktober 2009

Ont i huvudet och postbesök

Detta ger termen att ha ont i huvudet en helt ny innebörd.

Fast jag är inte riktigt lika trött idag. Jag lyckades att ta mig ut och gå till posten utan att behöva stanna och vila. Jag fick inte hjärtklappning och jag blev inte ens speciellt andfådd. På ditvägen i alla fall! På hemvägen blev det allt jobbigare. Jag hämtade ett paket som vägde 12 kg, pust. Jag hade cykeln med så jag slapp bära det men det var strängt ändå. Det är riktigt jobbiga trappor här och även som frisk pustar jag en smula. Idag fick jag vila inte bara på varje våning utan även på varje halvvåning. Men upp kom jag till slut! Otroligt glad för paketet är jag också! Det var auktioner som jag vunnit på ebay, hobbytidningar. Nu gör det inget om jag är trött och ligger hela dagen, jag har en himla massa härligt att läsa! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar