måndag 19 oktober 2009

Fortfarande ont

Värkpulserna i benen har gått över. Nu är det muskelvärken i överkroppen som är kvar och det är inte nådigt. Jag känner mig fortfarande överkörd och det gör mer ont i ansiktet. Jag finner det mycket märkligt att det är just ansiktet som gör så ont, det är ju inte stora muskler det handlar om direkt!

Hur kan en katt som inte ens väger 2 kg framkalla så mycket smärta!? Jag lade mig i andra rummet och slapp sambons snarkningar. Som tur var så traskade inte katterna så mycket på mig i natt, de väntade tills på morgonen. De sover sällan bredvid utan de vill gärna ligga på mig. I vanliga fall tycker jag det är både gulligt och gosigt, nu får jag nästan panik när de kommer för deras kel gör så ont! Jag får njuta av dem lite på håll, de är ju roliga i alla fall.

Nu leker den lilla med en hårgummisnodd. Det får hon gärna göra, jag lär inte använda sådana på ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar