torsdag 3 januari 2013

Dagens mat

Dagen inleddes med en frallebulle som vissa kallar dem här o Skåne. Jag tycker det är ganska roligt uttryck och har anammat det. Inget roligt pålägg så den blev bar stackare. Och då ät jag upp den snabbt så den inte skulle frysa.

Utöver det så blev det 4 pannkakor med banan och saffran i, mycket smarrigt.

Men ändå var jag hungrig. Så himla konstigt va?
Så jag bestämde mig för att äta något rejält...
Kanske ta en...eller en...eller laga något kanske?
Jag bestämde mig för något jag skulle bli mätt på, något som var nyttigt och gott.

Det blev en apelsin....mer än det har jag inte orkat med idag för jag var och jobbade och som vanligt slet jag hårt där. Snurrsvammel är på väg så jag loggar ur innan det kommer fram!

Nattinatt, ta bort huvudvärken under natten por favor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar