måndag 5 december 2011

Sugmärken

Jaa, det var allt många år sedan jag hade det.
Först när jag såg det i spegeln undrade jag vad det var och vad det kom ifrån. Men jag kom på det ganska snabbt. Och, nej, det var absolut inte min sambo - han har inte varit i närheten av min hals på ett bra tag.

Jag vet knappt om jag vågar skriva det men jag gör det för det är så hysteriskt roligt. Jag har fått ett sugmärke från min katt!!Han tycker det är så gosigt att snutta så han låtsas väl att jag är hans mamma och snuttar lite här och där. Han brukar snutta på armen och det är ju ok, även om det ibland känns lite konstigt. Halssnutt har jag väl vant mig med men det var konstigt i början.

Lille Magne med oanade talanger!!
Jag skrattade så jag nästan kissade på mig. Lille sötisen! Haha

Usch, försent igen. Jag skulle ju redan varit i sängen och sovit!
Hopp i säng, nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar