onsdag 7 december 2011

Köravslutning

Idag har jag varit igång mycket. Efter långpromenaden var jag superhungrig men jag var samtidigt så enormt trött att jag varken kunde tänka ut eller laga något att äta. Inte heller kunde jag lägga mig och vila, jag var för uppe i varv. Jag var nära att somna i soffan men jag frös så jag lade mig i sängen istället. Då blev jag klarvaken, attans också.

Ikväll hade vi julavslutning i min gospelkör. Först tänkte jag att jag inte kände för att gå dit eftersom jag var så trött men avslutningen ville jag ju ändå vara med på. Jag tänkte att jag kunde ju gå tidigare.

Men oj, vad fint de hade dukat och organiserat och vi sjöng och åt och pratade och det var jättetrevligt. Det var faktiskt en av tjejerna i kören som berättade om Stegen och det är nog till stor del tack vare henne som jag började för hon pratade så positivt om dem. Vi pratade länge efteråt och jag har nyligen kommit hem.

Jättetrött men glad och nu måste jag hoppa i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar