söndag 6 mars 2011

Hjärna på eller av?

Jag är oerhört glömsk som det är. Men på sistone har det varit alldeles extra. Riktigt besvärligt har det varit!

Min aktivitetsnivå som vanligtvis brukar ligga ganska högt har jag ju försökt att sänka och tom lyckats hyfsat bra om jag får säga det själv. Men funkar inte hjärnan då? Måste den vara på högvarv för att funka? Fast det gör den ju inte...inte när det är för mycket. Men kanske inte när det är för lite heller. Så himla lite har det dock inte varit.

Är det något annat som påverkar tro? Det är tur jag lägger upp medicinen veckovis. Annars hade jag inte haft någon aning om huruvida jag hade tagit min medicin eller ej. Det hade kunnat bli ganska besvärligt, kanske tom farligt faktiskt.

Det är tur att kroppsdelarna sitter fast tänkte jag men så kom jag på att det gör de ju inte!! Inte alla i alla fall. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar