måndag 21 juni 2010

Vem kom på det?

Och förresten, vem var det som kom på att jag skulle börja avfrosta frysen klockan halvnio en måndag kväll när det egentligen fortfarande är ganska varmt inne. Jag fläskade på med massa varmt vatten och värmeblås och lite försiktigt med en kniv. Det gick på 1½ timme. Jag skrev upp allting som fanns i frysen så nu vet jag exakt vad vi har. Jag brukar göra det, vet inte vem det är som inte följer mitt goda exempel här hemma.

Egentligen hade jag behövt tvätta min braiga protesBH. Jag har två, en som är bra och en som är sådär. Hinner nog inte göra det imorgon innan jag skall iväg.

Nu är klockan mycket och jag har gjort en massa fast jag inte skulle...
Skulle bara...

1 kommentar:

  1. Läser lite i din blogg och nickar igenkännande då jag läser hur andra tycker du ser så frisk ut.
    Det där hör jag också.
    Värken ser ingen. Inte heller rädslan och allt annat.
    Å jag har slutat förklara.
    Det är liksom ingen ide.


    Varm, men inte svettig kram!

    (Har också svettningar nattetid...varför är det så månntro...)

    SvaraRadera