onsdag 23 juni 2010

Manglad

Nää, inte heller denna gången räckte orken.
Idag har jag känt mig både manglad och tröskad samtidigt. Jag svårt att stiga upp för jag kunde knappt stå på benen idag. Dels gjorde både fötter och ben ont och dels så bar de mig knappt. Jag har även ont i nacke och skuldra. Jag tycker det är märkligt att det sätter sig så direkt i kroppen. Det hade ju räckt att bli trött, jag behöver ju inte känna mig mosad också.

Men det är bara att försöka lyssna bättre på kroppen. Och just därför skall jag stänga ner datorn nu och snart göra mig redo för sängen. Kanske gosa lite kisse innan jag somnar. Japp, det låter som en bra plan. Jag skall försöka tvinga mig att inte göra något mer. Det är så lätt att jag ser något som behöver göras på vägen och så glömmer jag av att jag skulle lägga mig och så blir klockan halv tolv igen!

Men idag skall jag blunda på vägen till sängen så jag inte hittar något som jag "måste" göra!

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar