måndag 25 februari 2013

Tröskeln är hög

Och då syftar jag inte på min smärttröskel.

Tröskeln  jag försöker ta mig över handlar om trötthet eller borde jag skriva pigghet. Jag orkar ju ingenting! Går jag ut på en promenad får jag lägga mig när jag kommer hem. Igår hade jag gäster på middag. Visst är det bra med gäster som själv lagar maten? Det var inte meningen men det blev så. Sedan diskade de och fixade en massa. Efter det blev det en tupplur på 4 timmar. Jag måste ju trappa upp för att bli bättre men hur då? Det har ju blivit bättre givetvis men jag är frustrerad för det går så otroligt sakta! Och ju mer jag försöker röra mig, ju sämre blir värken i axlar och skuldror. Anledningen till att jag är uppe såhär sent är för att jag tog så lång tupplur idag. Men jag är ändå jättetrött och skall gå och lägga mig, borde egentligen inte ha varit uppe såhär länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar