fredag 11 maj 2012

Total överklockning på gång

Jag som egentligen inte har så mycket ork har en helt galen planering denna helg. Imorgon med start klockan 10 är det loppis i vår bostadsförening. Det blir 10 bord men jag hoppas givetvis att jag kommer att sälja mest och bäst! Jag vet inte riktigt hur länge det kommer att hålla på men förhoppningsvis hinner jag vila en liten stund i alla fall för klockan 3 samlas kören inför vår konsert på kvällen med Ted Gärdestadsånger. Men mycket av det roliga överskuggas av mina tankar om hur det kommer att gå och funderingar över eventuell överklockning.

Och som om det inte hade varit tillräckligt har jag en egen liten loppis med inriktning pyssel och skapargrejer på söndag med start klockan 11. Jag får sova ut en liten stund i alla fall.

Hela dagen idag har jag burit och flyttat och packat och packat upp och försökt förbereda så mycket jag bara kan för att underlätta helgen. Det blev många timmar och jag sitter här och håller på att trilla av stolen. Hopp i säng för sömn och återhämtning!

Och skicka gärna lite extra energi min väg om du har lite över.

3 kommentarer:

  1. Lycka till med helgen och kom ihåg att andas!
    Hoppas du tjänar BRA på loppisarna.
    Här kommer ett lass xtra energi.
    Kram, A

    SvaraRadera
  2. Här kommer energi, energi och energi.
    Lycka till i helgen.
    Kram Giggi

    SvaraRadera
  3. HEJA HEJA HEJA!!!

    SvaraRadera