onsdag 30 maj 2012

Nu smäller det!

Om knappt två timmar är flyttgubbarna här. Det enda som inte är packat är datorn, symaskinen och maten i stort sett. Jag är trött men jag har funkat än så länge. Igår kväll var jag riktigt sliten, det var en tuff kväll. Jag är inte helt återhämtad men när denna dagen väl är över så har jag inga tider att passa. Det är iofs svårt att ta det lugnt med en hel lägenhet fylld med lådor men jag skall försöka. Jag är stolt över mig själv såhär långt. Jag har varit orolig för hur jag skulle komma ihåg allt som skulle göras samt orka men det har gått bra. Jag fixade lägenheten på första försöket, jag har jobbat samtidigt. Jag har lugnt (nästan hela tiden) och metodiskt tagit mig genom lägenheten och packat. En del sortering och rensning har det också blivit även om jag får fortsätta med det i mitt nya hem. Nu skall jag lägga mig på soffan och gosa med katten och vänta på en kompis som skall hålla mig sällskap/hjälpa mig. Jag har faktiskt inte mycket mer kvar att göra så det bästa är att samla mig inför vad som komma skall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar