måndag 12 september 2011

Loppisinkomst

Vår bostadsrättsförening hade loppis i helgen och vi hade skrapat fram lite prylar för att försöka få iväg dem. Inte för att jag trodde att den skulle bli såld men jag plockade ändå ner min gamla manuella systemkamera med alla objektiven och lade upp på bordet. Men den blev såld och jag blev så glad!

Ännu gladare skulle jag bli.

Jag hade tagit med en låda med mina kort och satt dem på bordet på display så att de verkligen skulle synas. Jag fick säkert sålt 10 stycken om inte mer. Det var ett välkommet tillskott i kassan. Men än roligare var hur glad jag blir av att mitt skapande uppskattas. Det sporrar mig att göra mer.

Och idag fick jag ett meddelande angående att kort som hon hade fått av mig. Jag delar med mig av det:
"Av alla fina kort jag fick till min födelsedag så var det ett som stack ut och var något alldeles, alldeles extra och det var ditt kort! Det är helt makalöst vackert, underbart, fantastiskt, enastående och sagolikt!"

1 kommentar:

  1. Håller med om ditt skapande.
    Du ÄR fantastisk!!

    Läser andra inlägg också och inser att du och jag skulle ha saker att diskutera i flera veckor och många te/kaffekoppar skulle det bli:-)

    SvaraRadera