fredag 23 juli 2010

Lycklig?

I morse när jag gick upp upptäckte jag att det var både svalt och osoligt och jag blev så glad. Glad över att kunna andas och röra mig lite lättare bestämde jag mig raskt för att genomföra ett yogapass. Det blev dock inte så omfattande eftersom minnet är genomuselt men jag svängde mig lite hit och dit och rörde mig en smula i alla fall. Och som vanligt efter mina yogapass kände jag mig lycklig. Kanske känslan skulle vara en hel dag, kanske skulle den försvinna efter en kort stund men det spelade ingen roll för just då var den där.

Nu är det snart dags för mig att gå och lägga mig. Dagen fortsatte inte lika lyckligt, det är svårt att behålla den känslan med en sursmock i närheten men den fanns där för en stund. Jag är otroligt trött och med det följer som vanligt sirap i hjärnan, värk och bubblor i fötterna.

Men min dag började i alla fall lyckligt och det är jag väldigt glad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar