måndag 16 december 2013

Ont och kärlsträng

Idag har jag riktigt ont efter operationen. Det konstiga är dock att det inte är själva operationsområdet utan precis under bröstet, vid revbenet. Jag fick ont typ dagen efter jag har kommit hem och det har gjort ont hela tiden. Nu har det blivit sämre och jag vet inte om min förkylning med hosta är anledningen. Igår kväll upptäckte jag till min chock att jag hade fått kärlsträngar från revbenet ner ca 20 cm och det gör riktigt ont. Jag fattar verkligen inte varför för jag har rört på mig. Och hur i hela friden skall jag kunna få bort dem! Skit! Vissa dagar ångrar jag att jag gav mig in på detta men inte för att det inte läkt bra, inget om brösten utan det handlar enbart om hur jobbigt det varit för magen. Och det är tydligen inte slut än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar