tisdag 5 november 2013

Dags för nästa op

Idag om två veckor har jag förhoppningsvis vaknat och är pigg efter operationen. Jag har strutsat ganska mycket, jag orkar inte riktigt tänka på det. Men jag tänker att det omöjligen kan bli lika jobbigt som förra gången.

Omedelbart när jag fick kallelsen började jag tänka på allt jag behövde göra, alla jag ville veta. Jag tänkte först boka en tid hos läkaren där han kunde berätta allt vad han skulle göra i detalj.

Men efter någon dag tänkte jag på vad instruktören på yogakursen säger. Jag skall släppa kontrollen, jag måste inte veta allt. Så denna gången har jag bestämt mig för att utgå ifrån att allting kommer att bli bra.Det kommer inte vara så stort, det kommer inte att göra så ont, jag behöver inte vara där så länge och mindre restriktioner och mindre smärt- Jag kommer också att återhämta mig snabbt!
Jag tränar på att släppa kontrollen och inte tänka mig genom allt!

Och jag kommer att bli fantastiskt snygg! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar