tisdag 22 oktober 2013

Överdoserat

På gårdagskvällen fick jag en jobbig huvudvärk. Jag känner igen den. Den smyger på mig sakta under kvällen och exploderar sedan till migrän under natten. Så även denna gången. Men denna natten hade jag lite svårt att hantera den, jag fick lite panik över smärtan. Så jag tog pilla efter pilla, smärtstillande och sovtabletter tills jag insåg att jag nog inte borde ta fler. Jag var helt yr och snurrig men hade lika ont i huvudet och kunde ändå inte sova. Ett tag var jag lite orolig och tänkte ringa en kompis men äsch, så många var det inte tänkte jag. Kanske inte så många så det skulle skada mig men jag är helt konstig och darrig i kroppen, har svårt att hålla balans. Så nu vet jag på ett ungefär hur många som är för många.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar