tisdag 31 januari 2012

Ynklig

Oj, jag trodde det var l'nge sedan jag skrev n[got men s[ visar det sig att jag hade skrivit n[gra ynkliga rader i s;ndags. En febersl'ng i dag ocks[ men nu skall jag l'gga mig och jag hoppas att jag 'r b'ttre imorgon. Jag fullst'ndigt avskyr att vara f;rkyld, jag blir s[ d[lig. Eller tja, det blir v'l alla men jag brukar drabbas av det d'r l'skiga manliga viruset som 'r extra potent och som man blir ynklig av.

Och skrivfelen i denna text beror inte p[ mitt medicinintag utan p[ min kattunges vandringar ;ver tangentbordet igen. Jag f[r titta p[ det och 'ndra det imorgon. Nu skall jag l'gga mig.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig min vän.
    Jag är också hemma i dag.
    Magkatarr i går och skitvärk i kroppen i natt.

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig från förkylningen! Kan man månne få se ett foto på den lille ligisten? ;-)

    SvaraRadera